sobota, 2 lipca 2011

Ślubny obrazek i ... moje pierwsze wygrane candy !!!

Pamiątka przygotowywana na ślub nabiera kształtów. Zostało mi skończyć i ozdobić sukienkę Panny Młodej, ubrać jej butki i troszkę backstitch'y.
Wyzwaniem będzie ostatni etap - ozdabianie, gdyż oprócz doszycia koralików (co nie powinno być bardzo skomplikowane) obrazek będzie zawierał m.in. bukiet róż zrobiony z cieniutkich wstążeczek. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :). Póki co obrazka jest tyle:


Panna Młoda celowo w wersji bardziej opalonej, bo jest z pochodzenia pół-Afrykanką :):


A z ostatniej chwili - wygrałam moje pierwsze w życiu candy !!!! U Ani z blogu Niesforne Szmatki.


Wygrałam jeden z uszytych przyborniczków - niesamowicie się cieszę !!!! Poniżej dowód :):


Frajda wielka, teraz czekam cierpliwie na przesyłkę.

8 komentarzy:

  1. Jaki cudny będzie! Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranego candy ^ ^
    Obrazek jest śłiczny, czekam na efekty końcowe ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka !!!!!
    Ciekawa jestem bukietu, jak wyjdzie ?
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. A obrazek już pięknie się prezentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny obrazek;gratuluje wygranego candy;przyborniczki są superowe-niech Ci służą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna pamiątka ślubna no i gratuluje wygranej ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej:)para jest extra,czekam do końca robótki.Pozdrawiam serdecznie:}

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecierpliwie czekam na efekt końcowy - musi być cudnie! Oczywiście gratuluje wygranej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń