środa, 19 października 2011

Margaret Sherry

To zdecydowania moja najulubieńsza projektantka. Jak natknęłam się na jej projekty to zwariowałam głównie na punkcie absolutnie genialnych kociaków. I w planach mam wiele, oj wiele obrazków do wyszycia.
A szperając po sieci natknęłam się na blog jej fanów:



www.msherrylovers.blogspot.com

Zapraszam Was tam na choć krótką wizytę. Spotkać tam można wiele wielbicielek talentu Pani Sherry z najróżniejszych zakątków świata, są też organizowane tak lubiane przez nas SAL'e :).
Administratorką bloga jest przemiła Nia, która służy pomocą w każdej chwili. A mnie przypadła przyjemność wejścia do grona współtwórców tego bloga  - no i jestem póki co jedyna z Polski, a mam nadzieję, że już niebawem się to zmieni :).
I zapomniałabym - program do mulinek jest aplikacją dostępną pod Iphona :).

3 komentarze: