środa, 8 czerwca 2011

Ciasteczkowy RR ~ 1/10 i zakupencje :)

Paczuszka z kanwami dotarła: zrobiłam sobie zapas białej 16-tki, i pierwszy raz zakupiłam Zweigart rustico i z metalizowaną srebrną nicią. Przy okazji dokupiłam szpatułki, koszulki na nie i ... aż całą 1 mulinkę, której nie mogłam dostać w okolicznych pasmanteriach :).


Jak już zamówione materiały przybyły mogłam się w końcu zabrać za Ciasteczkowy RR. Do niego zamówiłam sobie kanwę rustico i już teraz po wyszyciu pierwszej babeczki wiem, że to była słuszna decyzja :).
Najpierw przygotowania do pierwszej babeczki:


Pierwsza babeczka skończona - szkoda tylko, że nie mam zdjęcia przed backstichami, bo widać jak te czarne kreseczki dopiero wydobywają piękno z wzorku. Mam nadzieję, że następnym razem nie zapomnę....


Całość prezentuje się tak:


Nie ukrywam, że stresowałam się przed wyszyciem swojego nicka, bo tego jeszcze nie robiłam. Ale wyszło dobrze :)


Kanwa jeszcze w tym miesiącu pofrunie dalej, a na razie czekam z niecierpliwością na następną, na której mi przyjdzie działać.

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne zakupy. No i jaka śliczna babeczka razem z nickiem prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick wyszedł super ^ ^ a babeczka wygląda pysznie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak ta kanwa wygląda z bliska;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Piękna babeczka :) Cieszę się, że nasza zabawa idzie "jak po maśle"

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zakupy zawsze cieszą :)
    A babeczka wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta tkanina potęguje efekt, doskonały wybór! Osobiście nie biorę udziału w żadnym RR ale wzór babeczkowy szalenie mi się podoba i oczywiście "wisi na tapecie - to do" ;) Teraz rozważę zakup podobnego materiału, dzięki :D
    Piękne równiutkie krzyżyki - ja wyszywam chyba zbyt długą nitką i dlatego często mi się skręca - nie wychodzą tak jednolite.

    Pozdrawiam
    Honorata

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda na tej kanwie!!!

    OdpowiedzUsuń